Shoppingtur imorgon!

Imorgon åker jag och mamma till Hööks. 
Ny ridhjälm behövs verkligen, så tänkte kolla på LAMICELL. Hört mycket bra om den!
Ska även köpa nya tofsar, dom försvinner ju ALLTID. behövs till tävligen nu i helgen. 
Till manen ska jag även köpa ny mankam (lyckas alltid tappa bort min) och en liten pannborste!
OCH tillsist, en av de viktigaste sakerna. Vita ridbyxor! Har inga, har faktiskt aldrig haft på typ 2 år utan har alltid kört på svarta blå eller röda. Men nu kände jag att det är dags att köpa de där älsklingsridbyxorna som man kan ha på tävling. Super snyggt!
 
Min outfit till tävlingen kommer ut senare i veckan, på fredag tror jag! Men har redan gjort det, så jag inte glömmer!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vem ska du tävla??:))

2013-10-15 @ 15:53:07 / URL: http://brightpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: