Vilken färg till vilken häst? #1

Detta är mina åsikter, vad JAG tycker! Inget illa menat ♥
Skriver bara vilka schabrak jag tycker skulle passa!
 
* bruna hästar passar i många färger. Men de två snyggaste är nog mörkblå och vit! beror på vad man tävlar/rider! 
Två snygga schabrak till dig med en brun häst:
* vita/skimmel hästar tycker jag passar i starka färger, tex turkos och lila! Endel passar i rosa, men det beror på vad ryttaren har på sig! 
Snygg färg till dig med en vit häst!
* svarta hästar ser jag inte så ofta, men tycker det är snyggt med rött och vitt! 
så snyggt kantband!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

bra inlägg, gör gärna ett för skäckar också. Jag har en brun skäck!

2013-10-10 @ 11:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: