0 inlägg

Hej, jag sa att det skulle bli bra uppdatering idag, men ni ser hur det gick.
Haft korta raster = inte hunnit skriva något
När jag kom hem gjorde jag och min kompis oss iordning och åkte till friadalen. Tro det eller eh, men ELLEN rörde en fotboll! haha händer INTE ofta. 
Åkte därifrån ganska snabbt, var ganska tråkigt. När jag kom hem städade jag mitt rum lite, sorterade smink och la i nya lakan i sängen. Pappa hade gjort tacos som vi åt, och har kollat på idol ända sen klockan 20.00.
 
Idag var också den dagen jag skämde ut mig för halva 7:an, hade orgentering i 3 graders väder, vrickade foten och träffade ännu en icketänkande människa.
Kollar på färger till ögonbryn, vill färga mörkare och ska nog göra det. De får inte bli för mörka, det kommer bli så himla fult isåfall... 
 
Har ont i magen & längtar verkligen efter att få lägga mig i min säng, sova ut imorgon, tackade tillochmed nej till att äta frukost på stan! Ingen match i helgen = vila. Skönt, efter denna veckan.
 
Nästa vecka har vi hälsovecka i skolan, blir väl något annorlunda då. Skoljoggen på torsdag...
 

Vet heller inte vad som händer med blogg.se. kan varken få upp bilder eller ställa in tidsinställda. Hm? Så förlåt för det.
 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: