ask.fm, bra eller dåligt?

Såg ett inlägg på aftonbladet eller vad det nu va, om ask.fm.
Jag har en sida där, men den används inte längre!
Tycker inte att man ska skaffa det, om man inte är beredd på att ta "hat" "frågor". 
Jag har inte fått det så mycket, men när man kan fråga nåt anonymt - så anonymt så man inte ens ser IP adressen - så såklart man passar på att skriva det man inte vågar skriva annars! Du kan gå in på en person du inte gillar, och skriva precis vad du vill... Good or bad?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det är dåligt för personen som äger ask.fm'n kan ju ta illa upp... Flera har ju tagit självmord. Hemskt!

2013-09-05 @ 16:12:36
Postat av: Inget namn

Valt att va anonym för att ingen ska veta vem jag är haha.
Jag har varit dum mot en tjej på ask och det ångrar jag jättemycket...

2013-09-05 @ 17:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: