Även fast ni är mina kompisar..

.. ger jag inte gratis länkning.
Bara om jag själv vill det!
Stör mig på det, har fått 3 meddelande på min kik malinss om jag kunnat länka deras blogg på min blogg? 
Jag har liksom inte SÅ mycket läsare så din statistik kommer flyga upp till himmelen. Och jag tycker bara det ätr störande, jag har kämpat mig upp till denna platsen och har inte fått mina läsare gratis, delat min blogg och ja.. fått fler läsare helt enkelt. Har man en blogg och bara får länkningar som gör att man får bra statstik, är det ju inte på riktigt. har man en blogg, får man fortstätta att skriva inlägg även fast det inte är många som läser i början. Sen kommer det fler och fler, några slutar kanske läsa, andra börjar...
 
Så SNÄLLA fråga mig inte om jag kan länka din blogg, jag gör det när jag vill och om du förtjänar det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: