Dagen

Gick upp vid 9, då jag igentligen skulle åka hemifrån, men min klocka gick fel... Hann ändå ut i tid.
Klockan 10 va det samling, så red jag och 4 pers till ut. Red Marabou, trodde att han skulle va tittig och rädd för lite allt möjligt som finns där vi red men det var han inte! Lite rädd för en bil, annars var det lungt!
 
Vi red till utsikten, var jättefint där. Lät honom springa när vi galopperade eftersom han skötte sig och stannade när jag ville det.
 
Sen tillbaka till stallet, ge mat och släppa ut Marabou i hagen. "paus", åka tillbaka nu klockan 7. Trodde vi skulle ta in hästarna, men det är tävling imorgon och då skulle vi tydligen inte det. Så det var bara att lägga ut hö i hagen, och fylla på deras badkar med vatten som de alltid lyckas välta. tycker att det är konstigt... När man fyllt på vatten nästan ända upp (ja, det behövs. Ca 20 hästar i hagen), och kommer tillbaka några timmar senare, är allt vatten runt om badkaret och inte i... MEN ändå står badkaret upp, så det måste lärt sig hur man puttar omkull det och hur man får upp det igen.. Smarta!
 
Har ätit, duschat och ätit lite godis. Kollar på en jättebra film (paus just nu), så ska kolla vidare på den. Kanal 4! 
Imorgon ska jag spela match, är inte taggad inför det för jag har så himla ont i låren, funderade på om jag verkligen skulle va med, men måste det.... får väl se hur det går.
 
Tog bilder med kameran, men har inte lagt in dom på datorn och hinner inte, för nu börjar filmen! Kommer något litet inlägg senare, stay updated!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: