Designer!

Skrev ett inlägg om det för inte så längesen. 
Jag KAN göra egen design, men kan liksom grunderna och lite till. Emma gjorde en design till mig, den blev såååå mycket finare än vad jag kan göra!
MEN om det är någon som vill ha design kan jag göra en, men kan inte göra vad som helst på den!
Just nu är det 2 stycken som vill ha design.
1. Hanna 
2. Alicia
 
Om ni vill ha design får ni skicka bilder och önskemål till [email protected] och skicka inte "är den klar snart?" för jag gör så snabbt jag kan, och jag har annat att göra också! :)
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag skulle vilja ha en design,skickar bilderna till till dig idag eller imorgon

2013-09-08 @ 18:47:58 / URL: http://ponnnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: