En söndag har gått

Vi var i kyrkan till klockan 1 ungefär, sen mötte vi upp pappa och Jenny och gick in på stan. Var ju där igår, men hade lite saker jag behövde som mamma betalade ;) Fick med mig 5 saker hem
Igår en vit stickad tröja från HM 199 kr!
 
Idag ett par jeans från gina tricot, skulle igentligen haft ljusblå men fanns inte i min storlek så tog gråa istället! Kostade 399, men det var 20% så ungefär 320 kr!
Ett par hel svarta tights, mina gamla va de hål i. 80 kr?
En vinröd t-shirt, alltid bra att ha :D 30 kr
En bandeau top från monki, hur snygg som helst! I pastellfärger, kostade 80 kr
Fingervantar från gina tricot 2 pack vinröda och svarta 39 kr?

Kommentarer
Postat av: Karin

Snygg tröja!

2013-09-15 @ 23:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: