Godnatt

Är jättetrött, skrev inlägg som kommer komma upp imorgon & i helgen! 
Vet inte om jag ska till skolan imorgon, vi får se hur jag mår när jag vaknar imorgon. Äntligen fredag, denna veckan har gått jättesnabbt och snart får jag äntligen rida igen! Gjorde ju inte det i onsdags, va iväg med skolan då så hann inte rida på kvällen :( Så på onsdag blir det!

Hoppas det är kallt imorgon, känner inte för att ha på mig en tshirt och jeans, utan tar hellre på mig en tjockare tröja - skönare och mysigare... Vill att hösten ska komma så man kan ta fram de stickade tröjorna och prime bootsen! 
 
Längtar också tills jag fyller år, det är i februari (långt kvar) men ändå, så snabbt som året gått är vi snart där :) 5 månader kvar! Då får jag äntligen ta körkort på moped och... Blir äldre!! 
 
Läsa ett kapitel i engelska boken sen släcka, godnatt!!
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fin du är :)

Svar: Tack! :D
orksryttare.blogg.se

2013-09-05 @ 22:43:50 / URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: