Godnatt

Får hoppas att detta inlägget kommer upp. Har blivit klar med installationen av nya iOS7 på mobilen, tagit så himlans lång tid... Från klockan 11 till 5, då va den klar & jag har äntligen lärt mig att hitta :) Designen tycker jag liknade samsungs... Men den va cool! 

Imorgon är det fredag, ÄNTLIGEN. haft studiedag en dag denna veckan men känns endå som att detta har vart den segaste i hela 8:an. Startar dagen med ett orenterings pass i skogen klockan 9, kommer frysa såHÄR mycket, men det är nog skönt endå. 15 minuter på att ta sig tillbaka till skolan + byta om + hämta böcker i skåpen och upp för alla trappor till engelskan. Kommer jag hinna? Naee tror inte det ;) 

Imorgon ska jag försöka köra lite live uppdatering, med lite bilder och så :) Ellen kommer nog hit på morgonen innan orgenteringen, hoppas jag är vaken när hon kommer haha! 

Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: