läxor, läxor... läxor

Hej! Day is over, jag är hemma. Sitter och skriver på mitt teknik arbete, och ska snart börja med kemin. Satsar verkligen på NO ämnena, de är bra att ha bra betyg i dom för att komma in på djurlinjer den i gymnasiet, tex vetrinär ;)
 
Hinner inte uppdatera er så mycket, har många läxor (okej 2) men ska kunna svara på ett läxförhör och det tycker jag är supersvårt! Hinner inte öva så mycket imonn då det är ridning, äntligen!
Har inte ridit på en och en halv vecka :/ tomt
Men imorgon kör viii! 
älskar denna bilden <3

Kommentarer
Postat av: Stina

Läxor suger:((
Kan inte du göra ett sånt höst mode inlägg som nellie berntsson har gjort? när du säger 5 måsten i min garderob 5 jag inte vill se mer osv!!

2013-09-10 @ 17:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: