MEDRYTTARHÄST m.m

Högst upp på Vill ha listan = medryttar ponny.
Har velat ha det jättelänge, och när man varit med andra kompisar som har det blir man ju ännu mer sugen..

Min vecka har varit väldigt jobbig, med alla träningar, hälsovecka... ja.
Igår hade jag skoljoggen, kom runt på typ 20 sekunder snabbare, men haltade in i ål och hade så HIMLA ont i knät. Bandage på det, gå hem och sen ladda om till match. Knät kändes bra när jag gick hemifrån men när jag rört på det lite gjorde det ont igen, vet inte vad om är "fel" men hoppas det blir bra snart...
Matchen förlorade vi med 0-1, riktigt synd va en viktig match! 
 
Idag dagen efter allt det har jag så himla ont i låren och knäna man kan ha, så blir inget speciellt idag, jag ska bara va hemma och vila. Imorgon ska jag ut till stallet, har helgjour och uteritt med några (vi blev typ bara 5 stycken). Kommer bli jättemysigt men kallt <3 Hoppas jag får Hoffman eller Chicago, men det blir väl bra vem jag än får! 
Har också stalljouren så blir en hel dag i stallet :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: