Mitt år 2013

vad har hänt igentligen? Vid nyår, 1 januari 2013 sa jag att jag skulle starta minst 5 tävlingar i stallet, och hur gick det? 
har startat EN, snart 2. men hoppas på att jag kanske kan ta nån dressyrtävling också, men vi får se. 
Julklappshoppning blir det nog också, men det är ju längre fram.
 
Januari bestod ju mycket av jullov, julen var förbi och man hade firat nyår. Då red vi INNE, men handskar, underställ under ridbyxorna, tjockstrumpor i i skorna, och fryst underlag att rida på. Hände inget speciellt den månaden, det var kallt och jag hade inte riktigt kommit igång med varken ridningen eller fotbollen.
 
Började istället längta efter min födelsedag - 4 februari. Högst upp på min önskelista stog en häst, men tyvärr fick jag inte det haha (förvånade mig inte). Inget intressant hände då heller. Ganska tråkig böran av året nu när jag tänker efter.
 
Mars & april var inte eller något speciellt med.
I maj startades bloggen, 2013-05-14 skrevs min presentation och att en blogg var igång igen. Hade ju bytt bloggar väldigt mycket tiden innan sverigeponny, men denna gången bestämde jag mig för att stanna kvar, fixa till en design jag verkligen gillade, och förberedde med massa bloginläggs ideér. Och det gick bra, och det blev bättre och bättre. Nu efter ett halvår har statitiken stigit från 2-80+. Tycker det är en helt ok statistik, men klart jag vill ha fler läsare ;)
 
Juni blev det sommarlov, säga hejdå tillklassen men trägga dom efter sommaren igen. Jag hade många planer för sommaren, och hade längtat jättelänge efter sommaren 2013! 
Ett minne är ju Eskilscupen - som jag gärna gör om! Det var 1-4 februari, en helg jag aldrig glömmer! 
 
Och nu, är det september. Man märker att det börjar gå mot höstmånaderna nu! Man får ta på sig en extra jacka/tröja i stallet, det ryker från munnen på morgonen när man går till skolan. Kallt men mysigt så man får ta på sig stickade tröjor, halsduk och vantar <3
MASSA bilder från januari-september, enjoy!
 
oförglömlig tävling, Hampus♥
 
 
RIXFM FESTIVALEN, 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: