NY DESIGN igen

Hej! Efter som det är höst snart, har jag tagit fram nya färger som min blogg kommer vara i. Skickat ett mejl till Emma, får se om hon kan fixa det eller inte :) Annars får jag försöka göra det själv haha... 
 
I helgen är det rea på Charlies och jag är sååå sugen på Tretorn ridstövlarna! Dom svarta är så himla snygga, lite annorlunda men jag gillar dom! Dock kostar dom ganska mycket, och vad jag läst om dom kanske det inte är värt det... Aja!
 
Idag på morgonen hade jag halv panik, visste inte om vad klockan va förrens mamma kom upp och sa att den var 8 = en haltimme kvar tills jag börjar. När jag kom ner och skulle lägga fram nyckel och mobil så jag inte glömmer det, hittar jag inte min nyckel.. Sprang runt som en dåre och letade efter den, i mina väskor jacka byxfickor, men hittade den inte någon stans. När jag gett upp och tänkte att jag måste iallafall hinna äta frukost, låg nyckeln där på en fönsterbräda. Mitt framför ögonen. Hann till skolan med 3 min kvar till start, erkänn snabb ;)
 
Äta något nu, sen tror jag faktiskt att jag ska sova lite... Måndagen TÄR på krafterna (vi skyller på måndag) och jag orkar knappt hålla uppe ögonen. Imorgon är det inte heller något speciellt schema, utan det börjar på onsdag. (hälsovecka). Är inte super taggad inför skoljoggen, men är bra på att springa så det kommer nog gå bra ändå! 
Vi hörrsss!
tycker alla ska lyssna på denna låten, särskilt texten!! Skulle kunna somna till denna låte, vakna till den eller bara gå och ha den på repeat hela tiden. 

Kommentarer
Postat av: Stina

Har lyssnat på den låten, den är jättefin!

2013-09-23 @ 20:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: