NY DESIGN

Hej, skriver detta inlägget lite snabbt.

Emma har lagt in designen och jag blev jätte nöjd, super fint! Emma finns på www.greatest.blogg.se!

Statistiken har åkt neråt denna helgen, men har inte skrivit något alls nästan. Ska ta tag i det nu, och har redan gjort 2 inlägg (kommer dock torsdag & fredag).

Imorgon ska jag iväg och paddla kanot i sammanlagt typ 6 timmar :) kommer inte ha med mig mobilen, den kommer gå sönder. Så imorgon blir inte heller någon super uppdatering, men kanske kan låna nån kompis mobil eller något... Iallafall, kommer hem 19 så ni vet!

La mig precis under mitt kalla täcke *brr* och har packat klart det sista inför imorgon. Nu ska jag sova. Vi hörs imorgon kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: