Paddeldag

Hej :)
Äntligen hemma, har ätit och satt mig till rätta i soffan.
Kollat på idol och läst lite bloggar, och nu dax för min egna :)
Gick upp ungefär halv 8 idag, samling i skolan halv 9. Sne åkte vi typ 30 min till nåt ställe, där vi började åka kanot!
Hände inte något speciellt, vi lagade egen mat och paddlade ca 6 timmar.. Sitte ri soffan nu och kollar på Maria Wern. 
 
Imorgon är det skola, på eftermiddagen träning. Fryser mycket efter dagen, och det skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk faktiskt. På fradag är det match & i helgen VILA.
Nu kommer uppdateringen bli bättre, har tid och är inte borta hela dagarna haha. Nu ska vi få upp statistiken till 150 igen, tipsa bloggen till dina vänner, din moster eller din kompis bästa kompis. Skicka länken www.sverigeponny.blogg.se och kommentera när du gjort det!
Hörs innan sleepytime, !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: