PRAO vecka 12-13

Prao har jag bara haft i 6:an och jaa.. EN DAG. katastrof tyckte allihopa, men nu i 8:an har vi 2 veckor. Det kommer bli så himla kuuul! 

Tänkte länga på vad jag ville ha, och kollade endast efter stall, om det var någon jag kände i jönköping som man kunde vara hos. Hittade ingen, men bestämde mig för JFK.
När mamma kom hem från Mjölby en dag, och hade träffat en släkting (tror jag) som hade berättat att hon hade en gård där hon födde upp hästar, och att jag fick komma och rida när jag ville. Trodde detta var i jönköping först, men fick reda på att det låg enda nere i Helsinborg... 
 
Några dagar och jag tänkte, kan man inte praoa i en annan stad? Jag skickade ett meddelande till våran studievägledare på facebook, och hon sa att man fick praoa någon annan stans än jönköping, bara man fick för sina föräldrar och de man skulle till, betalade resan själv och lämnade in en ledighetsansökan! 
Lätt som en plätt, så hoppas verkligen att jag får och kan vara där nu! jag VET att det är långt till vecka 12-13 men ni ser ju hur snabbt detta året har gått. ;)
 
Om det inte skulle funka att vara i Helsinborg, kommer jag vara på JFK. Men hoppas verkligen på hsb, skulle va så sjukt kul :)
 jag avlider va snygg han ärrrrrrrrrrrrrrr <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: