Svar på frågestund del 1!

Vilken bok läser du nu och vad handlar den om? Läser bara en engelsk bok i skolan som engelskauppgift, handlar om 3 ungdomar som ska hota sin lärare så han slutar på skolan...?
Vilken är den bästa engelska boken du har läst? Five on a tresure island! tror jag den heter!
När ska du få en ny cykel?  när pappa betalar den åt mig ;)
När är din nästa hopptävling? Det har inte kommit ut datum än, men snart hoppas jag!
Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner? köpa en egen häst, köpa lite dyrare finare kläder, gör om mitt rum, familjen kanske skulle få nåt men annas skulle jag spara ;)

 

vad är det jobbigaste du har varit med om? hm, när man verkligen gillar *gillade* någon, som man skulle träffa men det visade sig att personen gick från tjej till tjej. 

 

Vill du ha en egen häst? JA! mer än nåt annat!!
Hur länge har du bloggat? 4 år
Hur många läsare har du per dag? just nu har statistiken gått ner väldigt mycket bara för att jag inte bloggade så bra, så nu ungeför 40, men innan ca 100 :)
Vilka bloggar läser du? www.nellieberntsson.se www.jjennymw.blogg.se www.juliahofsweden.se

 

Hatar du verkligen nattstad bloggar? "hatar", jag fastnar sällan för nattstad bloggar och tycker de ser ganska slarviga ut.

 

Vad tycker du är roligast att rida, c eller B ponny? C, är way to big för b ponnys!
Storhäst eller ponny? Hoppning eller ridning ponny,hoppning eller ridning? För att rida hästen bra i hoppning behövs "bas" ridning också, men HOPPNING

 
UNDERBAR låt!... 

Kommentarer
Postat av: V E N D E L A

varför skriver du att du är större än nellie berntsson..?

Svar: hej, hade skrivit ett inlägg om det men såg nu att det inte kommit upp...
orksryttare.blogg.se

2013-09-21 @ 12:55:06 / URL: http://vendelanorea.blogg.se
Postat av: sanna

super söt häst :D

Svar: tack !
orksryttare.blogg.se

2013-09-21 @ 13:17:50 / URL: http://stallsackum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: