tenhults naturbruksgymnaisum

Hej, min app slutade funka idag så kunde inte uppdatera er i dag på morgonen utan tog chansen att ligga kvar i sängen så länge som möjligt.
Hade gjort 2 tidsinställda, men bara ett kom upp.
Hade skrivit ett inlägg "större än nellie berntsson" men det har inte kommit upp...? Får ta och skriva om det.
 
Kom hem från Tenhult för ca 60 minuter sen. Varit på öppet hus på deras gymnasie där, tenhults naturbruksgymnasium *långt att skriva* och säger bara en sak.. Ridhuset var jätte stort, ljus och hade en spegel på hela kortsidan, så himla fint! En utebana och stort fint stall med JÄTTEfina hästar. Personalen som var där var trevliga, skulle lätt kunna gå där till gymnasiet sen :)
 
Mamma är på stan, Jenny spelar och pappa dömmer = hemma själv. Ska snart ta något att äta, ligga i soffan och bara ta det lungt. Behövs somsagt efter denna veckan och inför nästa.. 
 
Nu ska jag tvinga med mamma till willys eller något så jag kan få lite godis.
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Visst vore jättekul! :D Ja bara att säga till någon dag du vill med upp, rider oftast gegge på fredagar och söndagar :)

Svar: skit att tävlingen är på en söndag, men du kanske kan hänga med endå ;) den börjar klockan 10 & jag rider 3:dje klass.
orksryttare.blogg.se

2013-09-21 @ 15:58:31
Postat av: Wilma

Sv: Hihi ah ;) Tack, visst är han! :D

Var du i Riddersbergs ridhus + stall då eller? :)

Svar: Ja, och jag åkte och kollade på smådjuren också :) fåglarna och allt det haha.
orksryttare.blogg.se

2013-09-21 @ 17:00:12 / URL: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: